Siemka
Tak patrzę to co się dzieje na oblegach i mnie *** bierze. Wstydźcie się, żeby postać z 6-cioma punktami biła przed niemalże wszystkimi (zwłaszcza tymi z 50-cioma punktami).
A, żeby szybciej uderzyć - zasada jest prosta: Sumują Ci zwinność i spostrzegawczość, tworzą listę wszystkich osób biorących udział w oblegu (z obu stron), porządkują od najlepszej do najgorszej. To jest kolejka zadawania ciosów. W momencie, kiedy jest nasz kolej, to losowany jest dla nas przeciwnik. Teraz jest porównywana spostrzegawczość. Jeżeli mamy gorszą od przeciwnika, to wypadamy na koniec kolejki. I dopiero teraz przystępuje się do zadawania obrażeń (tak samo jak w zwykłej walce. szansa na trafienie, liczba obrażeń) A, jak już jesteśmy przy obrażeniach, to proszę przypilnować klan-lidera, żeby dołączał, bo bez niego są obrażenia mniejsze o 15%. (tak samo jak padnie, i jak padnie oblegany/oblegający)
Podsumowując: Białasy rozwijają: zwinność siła spostrzegawczość odporność Palniaki punkty lokują w: spostrzegawczość zwinność odporność
Jakie arkana?
przede wszystkim zwinność (przydałby się klanowy elastyk) Jeżeli nie ma, to z głową... Sami wiecie, czy macie szansę uderzyć, czy nie. Jeżeli nie ma szans uderzyć, to bierzecie obronne. W przeciwnym wypadku, to wszystko co większa obrażenia.
Przy waleniu arkan, przydał by się klanowy szaman, jeżeli nie ma, to choć dobra maska - dzięki takiej głupocie mamy o 1 punkt bonusowy więcej.
Jakieś pytania?
|