bato3 - 2009-03-19 08:22:47

Siemka

Tak patrzę to co się dzieje na oblegach i mnie *** bierze. Wstydźcie się, żeby postać z 6-cioma punktami biła przed niemalże wszystkimi (zwłaszcza tymi z 50-cioma punktami).

A, żeby szybciej uderzyć - zasada jest prosta:
Sumują Ci zwinność i spostrzegawczość, tworzą listę wszystkich osób biorących udział w oblegu (z obu stron), porządkują od najlepszej do najgorszej.
To jest kolejka zadawania ciosów.
W momencie, kiedy jest nasz kolej, to losowany jest dla nas przeciwnik. Teraz jest porównywana spostrzegawczość. Jeżeli mamy gorszą od przeciwnika, to wypadamy na koniec kolejki.
I dopiero teraz przystępuje się do zadawania obrażeń (tak samo jak w zwykłej walce. szansa na trafienie, liczba obrażeń)
A, jak już jesteśmy przy obrażeniach, to proszę przypilnować klan-lidera, żeby dołączał, bo bez niego są obrażenia mniejsze o 15%. (tak samo jak padnie, i jak padnie oblegany/oblegający)

Podsumowując:
Białasy rozwijają: zwinność siła spostrzegawczość odporność
Palniaki punkty lokują w: spostrzegawczość zwinność odporność



Jakie arkana?


przede wszystkim zwinność (przydałby się klanowy elastyk)
Jeżeli nie ma, to z głową... Sami wiecie, czy macie szansę uderzyć, czy nie. Jeżeli nie ma szans uderzyć, to bierzecie obronne. W przeciwnym wypadku, to wszystko co większa obrażenia.

Przy  waleniu arkan, przydał by się klanowy szaman, jeżeli nie ma, to choć  dobra maska - dzięki takiej głupocie mamy o 1 punkt bonusowy więcej.


Jakieś pytania?

www.rpgkk.pun.pl www.vanillaninja.pun.pl www.freehunter.pun.pl www.speedwaymenag.pun.pl www.aaauni36.pun.pl